Merhaba Anneler
Doğumum haziranda genel anestezili sezeryan ile oldu. Israrla bitmek bilmeyen gazım var. Okadar çokki anlatamam. Muhtemelende benim gazım bebeğime geçiyor. Artık tadımlara başladı bide onların gazı oluyor galiba sabaha karşı çığlık çığlığa uyanıyoruz. Doğumdam ne kadar sonra atılıyor bu gaz ?