Merhaba hanimlar
bugun tam 19 gunluk oldu bebegim
yorgun umutsuz gergin ve uykusuzum
surekli emmek isteyen bir bebege sahibim cevremdeki kimsenin bebegi boyle degil yardim alabilecegim kimse yok sinirlerim harap vaziyette
Bebegim doyma hissi yok gibi cekmesem 24 saat emiyor, sadece memede uyuyor yerine koydugum an eti koparilmis gibi agliyor, altini aciyorum katilana kadar agliyor, ustunu degistirmek banyo yaptirmak hepsi birer aglama krizi tek mutlu oldugu yer meme
nolur benim gibi olan duzelen var mi yardim edin yol gosterin tukendim