Merhaba hanımlar 2 haftalık bi bebeğim var. Gaz sancısı çektiği için çok fazla ağlıyor. Gece uyurken de hırlıyo ya da kıh kıh dıye sesler çıkarıyor. Acaba burnu mu tıkanıyor anlayamadım ya da nefesle alakalı bir şey mi doktora götürmek gerekli mi tecrübesi olanlar yazarsa sevinirim 🙏🏻