Svsrms Bebeğim emerken sürekli ısırıyor canım çok acıyor zaten doğru düzgün emmiyor da aslında. Süt göğsümde birikti acıdan kivraniyorum emzirmek resmen çile oldu emzirmedikce de süt gogsume ağrı yapıyor. Ne olur bir akıl verin
Mlke301020 Svsrms maalesef o birikme emzirerek geçiyor benimde başıma geldi ağrıya ağrıya emzirdim sağarak boşaltmayı beceremedim siz denetin olmadı sağım yapmayı belki geçer
pilavustutavuk Svsrms güzel sağım makinelerinden alin. Elle sağımda cok zor, manuel pompa ile sağım yapmak daha zor. Elektrikli pompalar alin
Svsrms Ccansuu aslında aklıma o da geldi acaba süt tazyikli olunca da mi ısırır dedim ama makaslama yaparak emziriyorum yine ısırıyor
pilavustutavuk Svsrms İlk aylarda zor gelmesi o kadar normal kiii. Yeni annesiniz sanırım. Gece 2 saatte bir kalkar, şiş olunca ememez, yumusatacak kadar sagardim. Ama ısırma olayi var diyorsunuz, kac aylık?
Svsrms pilavustutavuk 6.5 aylık olduk. İlk zamanlar da yara olmuştu ama şuan sanki ısırması daha çok can acıtıyor
pilavustutavuk Svsrms aslinda sinirlendiği için ısırıyor. Biraz sağıp, ön sutu6 boşaltip birde geriye doğru yaslanıp denediniz mi hiç emzirmeyi
Kk41 Svsrms 13 aylık bu ara tekrar ısırmaya başladı. Daha küçükken hiç tepkisiz çıkartıyordum memeyi.bırakmıştı. Şuan diş çıkartma döneminde bidecok fena keskin dişleri cok yakıyor canımı😩
pilavustutavuk Svsrms o durumlarda direk kapatin memeyi. Oyuna cevirirse devam eder. Sonra yine verin. Eger tekrar isirirsa elinizle hayır isirmak yok diyip kapatın. Belli bir süre vermeyin.
Svsrms pilavustutavuk aç olduğunu bilince üzülüyorum bir de eliyle açmaya çalışıyor saldırıyor memeye 😢😭
Svsrms pilavustutavuk acaba dişi rahatlasın diye jel sürsem olur mu ? Eşim o zaman hissetmediği için daha çok ısırır diyor 😢
pilavustutavuk Svsrms yooo olur mu aksine rahatladıgi için isirma gereksinimi duymaz. Bebekler biseye isirarak rahatlıyor.
TunisS Svsrms İlk kızımda bende öyle olmuştum eğer yaşını doldurdu ise yavaş yavaş kesme zmani geldi demek