Serap5252 cok agliyo cekistiriyo zaten yaralarim bile hala iylesmedi. Kiyametler kopuyo oyle diyim. Bugun hep tamam kizim zorlamicam diyip biraktim bu arada yastikta denedim kulagina ninnide. Banamisin demiyo kucuk hanim. Biseyler ogrenmis redler filan, napicam kesilmesini istemem