mom5416 canım ben ebeyim, 4 aylık bir bebek için ek gıda çok erken , benim çocuğumda mama ile büyüyor ve 8.ayda başladım ek gıdaya çok yavaş başladım 3 gün kuralı ile. Hiç acele etme ek gıdaya başladıktan sonra ne pişirsem diye sürekli düşünüyoruz.Ben gerçekten anlamıyorum anne sütü alan bebeklerde 6 aydan önce şu bile onermezler , mama içen bebeklerde her şey mubahmis gibi 4. Ayda ek gıda derler, bana da dediler bunu duymadım bile. Sindirim sistemleri gelişmediği için bağırsak problemleri yaşıyorlar. Sana tavsiyem en az 6. Ayı doldurmasını bekle, ondan sonra 3 gün kuralı ile basla. O zaman ister bana özelden yaz istersen konu aç elimden geldiğince ek gıda konusunda yardımcı olurum her zaman yardımcı olmak isterim bu konularda. Besinlerin de sırası var , en sona alerjenik besinler bırakılır genellikle , mesela yumurtanın önce sarısı verilir , sonraki zamanlqr beyazı bunun için beklemek gerekli gerçekten, alerji de yapabilir.