Kızlar bebeğim 6 aylık, belki çok saçma gelecek ama kendi kendine uyuyor ama ben üzülüyorum… Ben yanına gidince uykusu kaçıyor seviniyor uyurken de kendi kendine parmağını emip uyuyor.Acaba bir şeyleri yanlış mı yaptım ? Bu nasıl bir psikoloji bilmiyorum ama kendimi kötü hissediyorum.