Cagan2507 Bize çocuk doktorumuz kolik dedi 3.5 ay çektik sonra Araştırma hastanesine gittik popoda çatlak vardı .Gastroentroloji bölümüne gittik ağlamaları çok dedim şans eseri kaka tahlili yapalım dediler çok şükür ağlamaları bulundu süt alerjisi olmuş kızım 😩kolik ağlama ile çok benziyor süt alerjisi bağırsak tepkili olduğu için Kolik sancı yapıyor dedi