Merhaba neredeyse her şey denedim. Tek iyi gelen koska nın tahinin üstündeki yap oldu. Marka olarak verdim çünkü Torku iyi gelmemişti. Tahin yağı gerçekten şifa. Her emzirmeden sonra sürdüm. Emzirirken silmedim zararı yok bebeğe. Aklıma geldikçe de sürdüm. Sürdükçe rahatladım 😇