Arkadaşlar 4.9 büyüklüğünde deprem oldu uyuyorduk oğlumla evde tekiz o sarsıntıya uyanmışım Bi fark ettim ki yatakta oturuyorum sarsıntıyı takip ettim geçmezse oğlumu kucağıma alıp güvenli bir yere çökeriz diye aklımdan geçirdim deprem bitince tam ayıktım deprem oldu dedim 😔 vanda Çok deprem oluyor Allah herkesi korusun 🙏