Eymenalp2824 11 buçuk aylık olduk gece sürekli uyanıyo ve artık uykuya döndürmek çok zor oluyo gerçekten çok zorlanmaya başladım artık 🤦🏻♀️ Ne zaman düzelicek bu hani büyüdükce düzene girerdi , dahada kötü oluyo resmen😞
Zumra3028 Eymenalp2824 uykusuzluk başka bişeye benzemiyo çok iyi anlıyorum seni şey duymuştum gece için uyku damlasıydı sanırım yada buna yakın bily ismi tam aklıma gelmiyo malum bu saatte beynim durmuş vaziyette ne kadar etkili veya sağlıklı bilmiyorum ama bi araştır istersen
BirAlparslanAnnesi Eymenalp2824 valla 1 den beri salya sümük ağlıyorum sinirden uyumuyoo 1 yaşına yeni girdik
Samett95 Eymenalp2824 bende ayni durumdan muzdaripim esim sehir disina ciktigi zaman evde mahvoluyorum evde ac geziyorum uykusuz geziyorum cok cok zor elli kere uyaniyor gece mememi emzik yapti sanki inat gibi beni uyumuyor kendi gunduz uyuyor arada yarim saat oda cok zor cok annelik elbet buyucek sabir
Eymenalp2824 BirAlparslanAnnesi ah bende öyle 2 saattir uykuya dönmesini bekliyorum tam uyudu diyorum yatağa koyıyorım ben yatıyorum hop uyanıyo😞 insan uykusuz olunca ne mutlu olabiliyo ne çocuğuna verimli oluyo
BirAlparslanAnnesi Eymenalp2824 aşırı vicdan yapıyorum bağırdım diye çok üzgünüm ama elimde değil sanki tükendim yetişemiyorum hiçbirşeye 😔
SAHTEHESAP2 Bendede aynı durum var ya kucakta olacak yada ayakta bırakınca ağlıyor hiç susmuyor. Biraz susuyor o zamanda ben düşünmekten uyuyamıyorum tükenmişlik yaşıyorum resmen
Eymenalp2824 BirAlparslanAnnesi bende bağırıyorum istemesemde gün içinde uykusuzlıktan başım ağrıyo artık yetemiyorum
BirAlparslanAnnesi Eymenalp2824 gerçekten annelik delilik diye boşa dememişler yeni uyuttum koynumda şimdi ağlamaktan helak oldum bağırdım diye ama bizde insanız yani ben yetişemiyorum ne eve ne bebeye bilmiyorum bi çamaşır yıkanıyo mesela daha kuruyup katlanmadan hepsi dağ oluyo aylar oldu ütü yapamıyorum birgün süpürürsem evi 5 gün silemiyorum ve sanki sadece ben böyleymişim herkes herşeye yetişebiliyo gibi hissediyorum 😔
Eymenalp2824 BirAlparslanAnnesi inanın bende öyleyim siz yine eşiniz yanınızdadır benim işinden dolayı oda şehir dışında koca evde bi ben bi bebek. Hele bide uyumuyo krizlerdeyim
GYKK Demeyin yaa bende büyüyünce düzelir ümidi ile sabrediyordum bizde 3 buçuk aylığız önceden geceleri hiç uyanmazdı şimdi yarım saate bir ayaktayız😔
BirAlparslanAnnesi GYKK valla her bebek aynı değil aen bakma bize benim oğlumda mesela beni hiç yormazdı ayakta sallamayı bıraktım uyku düzenimiz vardı yani sorunsuz bir bebekti ama nolduysa şu yaşına girdi ya çocuk evrildi bi değişti 🙄🤷🏻♀️
BirAlparslanAnnesi Eymenalp2824 valla görevden evin yolunu bulabilirse işte eşimde eve geliyo ama yok yani olsa da zorlanıyorum olmasada Allah yardımcınız olsun Allahım yavrularımızın canlarını sağ etsin yeterki herşeye rağmen şükür sebepleri🤲
Veratuba Bizde 11 buçuk aylığız iki aydır bu sorun var geceleri huzursuz yarım saatte bir uyanıyo aşırı bunaldım zaten bana çok düşkün bi bebek gündüzleri de zordu gece daha zor oldu uyuyamadıgın için 🥺