Selam kızlar
yaklasık 7 senedir bu hastalık bende arada oluyordu agrım kalçama vuruyordu yürüyemiyordum. Hamileliğim ve doğumdan sonra çok beter oldu agrılarım nefes aldırmıyor bide fibromiyalji de çıktı. Okadar kotuyumki. Varmı aranızda ???
dua edin neolur rabbim güç kuvvet versin sağlık versin yavrularımın bana çok ihtiyacı var ben onlara hiç çaktırmamaya çalışıyorum daha 10 aylıklar anlarlar diye 🥺🥺