Mihrakuzusu bunu ben de yaşadım. Biberonu kesinlikle tamamen kesmen lazım. UykusuZ hiç uyumadığım geceler oldu. Artık gece bile reddediyordu biberon istiyordu. Pes etmedim. Kadehle anne sütü içirdim. Kaşıkla bazen de kadehle mama verdim ama tavsiyem kaşıkla mama vermen yönünde. Silikon kaşıklar var onlardan alabilirsin. Kaşık biberonu var çok zor gelirse içirmek eczaneden onu da alabilirsin. Biraz sabırla 3-4 güne en fazla unutur biberonu meme tutar. Memeyi ayakta sallayarak tutturmaya çalış. Başka pozisyonlar dene. Bir memeden diğerine geç. Tamamen bir kaç gününü buna odaklaman lazım. Çok açsa tutmaZ süt sağıp biraz doyur. Bardakla içir sütü sonra gazını çıkarıp meme tutturmaya çalış. Seni o kadar iyi anlıyorum ki. Ben böyle aştım şuan mememden düşmüyor ☺️