Neredeyse her gün oluyor bu, normaldir tabi ki ama ne zaman görsem içim acıyor hatta şu an oturmuş ben de onu izleyip ağlıyorum kıyamıyorum. Neden olur ki acaba. Gün içinde yaşadıklarından dolayı diye okudum ama düşünüyorum acaba onu üzüp etkileyen şeyler mi yapıyoruz gün içinde 🥺