Tugbatugba123 Kızlar 2 gündür kaşık agrisi ve adet ağrısı gibi ağrı yaşıyorum kanama falan yok ama bişey olur mu. 13 haftalık şuan ikinci hamileliğim ama unutmuşum sanki hep herşeyi
Danerys Tugbatugba123 ağrı girdiği zaman sol tarafınıza uzanın ve ayaklarınızın altına bir yastık koyun geçer en azından hafifler.
Nazliprensesinannesi Tugbatugba123 benimde oluyordu başlarda öyle ağrılarım kuzum,ilk 3 ay çok dikkat etmek lazım,sen bol bol istirahat et,ağrıların geçene kdr çok hareket etmemeye çalış,gerçi bebeğin var dimii 🤭
Nzlykp2103 Tugbatugba123 valla ben iki hamileligimde de öyle sancilandim kızımda da oldu ama oğlum da daha çok sancim oldu oda doktorum dedi ki hamileliklerim arası çok uzamasını için üst üste olduğu için olabilir dedi oğlumda en baştan doğum yapana kadar öyle sancilarim çok oldu tabi siz yine de doktora sorun takip edin düzenli bi sekilde riske atmayın her hamilelik bir olmaz . Rabbim Şafii ismi ile şifa versin bol salavat getirin karnınıza sürün ya Şafii deyip karnınıza sürün elinizi ♥️
Familyboy Tugbatugba123 ağrınız kısa süreli olup geçiyorsa sıkıntı yok ama uzun süreli olup rahatsızlık veriyorsa doktora görün genelde hamileliğin başlarında olabiliyor ama çok rahatsız ediyorsa mutlaka doktora görün kafan rahat eder en azından
kaganege Çok şiddetli ağrı, akıntı(çok yoğun yada yeşil enfeksiyon belirtisidir) ara aramı oluyor yoksa hep yokluyor mu kontrol edin sıksa ağrılarının doktorunuza görünün.
kaganege Tugbatugba123 Benim ara ara olur kısa sürer geçerdi sizinki ne boyutta bilemiyorum doktorunuza görünün bence