Valla canım benimde bebeğim 15günlük evin içi 27.5derece filan oluyor o yüzden üstüne kısa kollu zıbın giydiriyorum altına da bi kat pijama giydiriyorum bende senin gibi üşür diye düşünüyordum ama boynu isilik oldu kızımın birkaç gündür böyle giydirince daha rahatladı geçmeye başladı derece bulundurabilir iyi evinde istersen ☺️