Bebeğim 4,5 aylık oyuncakları var , oyuncak dediğim hışırtılı defter öten peluş vs ama ilgisini çekmiyor sürekli kucak istiyo ilgi alaka istiyo tabi ki ilgileniyorum şevkat gösteriyorum ama akşamları bitiyorum çok belim ağrıyor anakucağından hemen sıkılıyor poposunu kaldırıyor al beni burdan diye . Bu ışıklı dans eden oyuncaklardan alsam mı yaş grbumuz müsaitmidir bilemedim . Siz nasıl oyalıyorsunuz