Ben başlayayım 17 ayına girecek kızım anne,baba,ahmet,dede,tavşan, panda, gel,attım,gitti,bitti, ver, benim, açsana,alkış, mama,meme,su,süt,anane , hayvan seslerinin taklidini yapabiliyor. Şimdilik aklımdakiler bunlar 🥰
Ve ben çok yanlız büyütüyorum gün içinde hep benimle başka kimse yok çocuk sıkılıyor kalabalık ortam olsa belki daha gelişirdi konuşması. Sizlerinkini alalım. Neleri söylüyorlar ve dil gelişimi için tavsiyleleriniz neler?