Zeliha_ İnstagram biraz zor bende ihraç fazlası çocuk giyim satıyorum Zara vs dolap uygulamasından çok kesinti oluyor ama ordan satışı yapıyorum ama dolap uygulamasında ki insanlar afedersiniz aşırı bedavacı yani ürünün piyasa değeri 159 lira Zara’da ben 60 liraya koyuyorum hala 30 olsun 40 olsun diye sürekli meşgul ediyorlar insanı en güzeli İnstagram ama İnstagramdan hala ses Seda yok 1500 takipçim var Shopier sayfasıda açtım 1 ay oldu 1 tane bile satış yapmadım yani 1 kere reklam verdim onunla dışında çok uğraşmadım ama yine de uzun ve emek isteyen süreç öyle ürünleri aldıktan sonra hemen satış yapamıyorsun malesef