baldanadam bizede gittiğimiz doktorlar hep kortizonlu kremler verdi ama almadım cunku bu kremler egzamyı geçirmiyor sadece uyutuyorms ve 1 yaş sonrası normal egzama olarak geri çıkıyormuş vucutta, ben çözümü frei öl ün bebek yagında buldm valla 4,5 kullanımda egzama falan kalmadı resmen