Saremmmm Miniminimini bilmiyorum ama nüfusa gidip bı sor kuzum mahkeme kararı filan istemeden silinir belki
SweetPaw Miniminimini e devlet üzerinden bu talebiniz için başvuru yapabiliyorsunuz. Gerekli işlemler ile ilgili yönlendirmeleri de ordan ogrenebilirsiniz başvuru sonrası
2papatya Miniminimini iki ismi olanların gözü yaşlı 😪 iki ismim olduğu için kızlık soyadımı kullanamamıştım 🤦🏻♀️
sarmaliklahana Miniminimini 2 sini kullanmak zorunda değilsiniz ki. Bende 2 soyisimliyşm. Kendi soyadım yun mesela memur uyarmıştı benı 🤭 Ama 1 ini bile kullansan gecerli sayılıyor ikisini yazma mecburiyetin yok. 🤗
Lilasever1 2papatya ben kullanıyorum baya bi ısın hatta bir yerde maşallah ispanyollar gibi isminiz var demişlerdi :) eşimin soyadını beğenmiyorum resmî iş olmadığı sürece bir yerde kullanmıyorum
sarmaliklahana Lilasever1 bu ben 😆 sadece zorunlulukda eşimin soyadını kullanıyorum 😆 senede 1 bilmeden 2 ayıp olmasın 😆
2papatya Lilasever1 benim isimlerim ve kızlık soyadım baya uzun 🙈🙈 o yüzden saçma olur diye kullanmıyorum eşimin soyadı kısa 😂
Asyayse Miniminimini gecen hafta sordu eşim. eşiniz gelsin bi dilekçe yazsin hallolur demişler. 2 yıl önce sorduğumuzda mahkemeye vermek lazım uzun iş demişlerdi bizde ugradmamistik.
Deletedmom78654 Miniminimini ne demişler; feminizm kocayı bulana kadar , komünizm parayı bulanı kadar 😂😂
AtaBetul Miniminimini Nufusa gidiyorsun, kızlık soyadımı kullanmayacağım diyorsun, bir dilekçe veriyorsun, sonra sadece kocanın soyadıyla devam. Ama tekrar çift kullancam dersen olmuyor. Ben gidip kızlık soyadımı kaldırttım. Sadece kocamın soyadı var şuan.