Kızlar ben bebelac gold 3 numara kullanıyordum sonra bebeğim bi ara ishal gibi oldu neyse ben aptamile geçtim 3 numara aldım (4 almam gerekiyormuş her neyse ) bunu içiyor ama hepsini bitirmiyor neden acaba sevmediği için olabilir mi?? Yani bazen hepsini bitiriyor bazen biraz içiyor hepsini içmiyor anlayamadım acaba sevmedi mi diyorum ama sevmese hiç içmez dimi?? Öfff bi yardımcı olsanız banağğğğğ😔