Merhaba güzel anneler benim 4 aylık oğlum var hiç oyuncaklarla oynamıyor eline aliuy hemen atıp ağlıyor sürekli kucak istiyor gezmek istiyor bazen gezdirince de ağlıyor ne yapacağımı bilmiyorum artık sürekli ağlıyor mızmız ne oyuncak vermiyorum eline oynar biraz diye hani küçük saatlerce oynamasını beklemiyorum ama hiç ama hiç dikkatini çekmiyor neden böyle sizce geçer mi bu da bir süreç mı nolursunuz deyiverin hele kafayı yiyeceğim