Seda34 Oğlum 15 aylık üzerini çok örtmüyor uyku tulumu alacağım hangi marka önerirsiniz kızlar teşekkür ederim engin bilgileriniz için 🥰
birtutamsac Seda34 lcw dan aldım kızım 7 aylık 9-12 olanını aldım 1.7 tog patikli, henüz gelmedi ama yatak odamız soğuk olmuyo içine bi zıbın bi pijamayla giydirirsem iyi olur diye düşünüyorum
bikerem Seda34 nedaninuykutulumlari isimli ınstagram adresinden,istedigim ozellikte diktirdim,14 aylik oglum. Cok memnunum
Hahahahqga Trendyol 🥰 satıcısı Miniş bebe Lİttle baby uyku tulumu harika güzel rahat ve çok sıcak tutuyor soğuk kış ayları için gayet güzel bı ürün
_Ozgum6658_ Ben de almayı düşünüyorum 14 aylık oğlum var üstünü çok açıyor ev derecesi şuan 23 -24 arası ama kış gelince petekleri biraz arttırıyorum o zaman da 24- 24.5 oluyor nasıl bir tulum almam lazim kac tog değeri olan