Ben yapamadığını anladığımda şöyle bir teknik deniyorum: Koltuğa oturuyorum, bacaklarımın üzerine alt değiştirme örtüsü koyuyorum onun üzerine bebişimin bezini açık ama tam poposunun altına gelecek şekilde koyuyorum ( burada maksat çişini yapınca oraya yapsın, ortalık batmasın. Hatta bezin ortasını biraz çukurlaştırıyorum. Sağ bacağıma bebeğimin poposunu koyduysam sağ kolumla destekliyorum. Bir yandan bebeğim emiyor sağ göğsümü, sol elimle de bacaklarını tutup hafif yukarı kaldırıyorum arada. O şekilde bekliyorum. Bir zaman sonra bebeğim zaten bırakıyor kakasını, çişini. Yani düşünecek olursak bizim için bile klozet sağlıklı değil. Doktorlar klozet kullanıyorsanız ayaklarınızın altında küçük bir tabure olsun ki o şekilde yapın diyorlar. Alaturka tuvaletler o açıdan daha sağlıklı hatta. Ben bu şekilde yaptırıyorum. Bazen birinci denememde olmuyor. Sonraki altını açıp denememde yapıyor bebişim. Tavsiye ederim