İyi akşamlar güzel anneler . 18 aylık bebişleriniz cümle kurmaya başladı mı acaba . Kızımın hep tek tek kelimeleri var . Kedi gel , baba gel şeklinde de söylüyor bazen ama cümle kurmuyor malesef. Geç mi kaldık acaba normal mi ilerliyor yoksa süreç . Son zamanlar da sürekli kafama takıyorum bu konuyu okuyorum araştırıyorum bir sıkıntı mı var acaba tecrübelerinizi paylaşırsanz çok sevinirim