Arkadaşlar ne olursunuz yardım edin. Bebeğim 20 günlük. Bir göğüs ucum komple açık yara. Diğerinde de emzirmedigim icin süt yok, bebegim aç kalıyor onu veremiyorum. Göğüs yarası icin onerilenlerin bir çoğunu denedim; lansinoh, gümüş kapak, ayva çekirdeği, anne sütü ile havalandırmak (ki ilk çocuğumda bu işe yaramıştı.) Yok, bu sefer hiç biri işe yaramıyor.
Yardım isteyeceğim konu ise farklı. Ben bir şekilde kaderimin bu acıyı çekmek olduğuna inandım. Ama resmen her emzirmeden önce panik atak geçiriyorum. Çocuk önümde ağzını açıyor, 5 dk veremiyorum memeyi ağzına. Çünkü felaket bir acının beni beklediğini biliyorum.
Allah aşkına söyleyin, kendimi nasıl motive edeyim bir akıl verin… Küçücük bebegin suçu günahı yok ama onu suçluyorum, emzirme saatleri gelmesin istiyorum, cok ciddi depresyondayım acılarım yüzünden..