Eymenaysegul merhaba iki bebeğimi de Eryaman hastanesinde nida kahya ile yaptım. Aşırı memnunum. Tavsiye ederim. İlgili sıcak kanlı her şeyi en ince ayrıntısına kadar anlatıyor. Önceden oskar öğüten vardı a life hastanesine geçti o. Aynı derecede o da çok önerilen bir doktor. Eryaösndan ayrılınca yerine 2018de nşd ahoc ageldi ve bne onunla devam ettim. İyi ki de etmişim