Bebeğim göğsümde uç olmadı için yeni dogdugunda tutmadı. Silikon göğüs ucu sayesinde tuttu fakat 45 günlük oldu. Artık göğüs ucum var ama silikon uç olmadan emmiyor. Daha rahat geliyor silikon uç büyük olduğundan. Bunu sürekli kullanmanın bir sakıncası olur mu bu şekilde olan var mı