Kızlar merhaba, bebeğim 34 günlük ve 2 gün önce rsv testi pozitif çıktı. Doktor akciğere nüfuz etmemiş, servisler kalabalık daha tehlikeli diye yatış vermedi. Antibiyotik kullanıyoruz, burnunu temizliyoruz. Ama günden güne öksürükler artıyor. Böyle bebeğinin ilk aylarında bu virüsü evde atlatmış olan var mı?