ezonunannesi_41 Kızlar merhaba nasılsınız kızlar hayatımi kısaca özetlemek istiyorum ben 11 yıllık evliyim 9 yıl sonra hamile kalabildim tüplerim kapalı olduğu için 3 cu tüp Bebek denemesinde mikro cip uygulandı hamile kaldım çok şükür bir kızım oldu şimdi iki yaşına girecek kızlar sorm şu ben piko hastasıyım âdet düzenli oluyorum fakat bu ay 9 gün geçti üstünden acaba hamilemiyim başından geçen varmı ikinci normal yolla çok istiyoruz malum tüp Bebek çok pahalı ilaçlar vs teşekkür ederim o güzel yorumlar için ha bu arada kan testi ypimmi sizce yada beklimmi
Ekim19 Adetiniz geciktiyse kan dan önce normal test ile de bakabilirsiniz varsa cikacaktir bence , ayrica tedavilerden sonra ikinci cocukta tedavi gerektirmeden hamile kalan çok duydum hakkınız da hayırlısı olsun