Cnprtk dün 25 aylık kızım için pedagogla görüştük.bir sorun olduğundan değil,sadece bu süreçte bize bir yol çizmesi için.çünkü 2 yaş beraberinde bir çok zorluğu getirdi..inatlaşma,ağlama krizleri,fırlatma vs..
Doktor 3-3,5 yaşa kadar odaklanma sürelerinin uzamayacağını,özellikle bu dönem bireyselliklerini ilan ettikleri için her şeyden daha da çabuk sıkılacağını söyledi.aktivite önerisi olarak benim kızıma bol bol kesmeli aktiviteler önerdi.birlikte bir şeyler kesin yapıştırın dedi.ilaç kutularını kaplayıp onlardan tren yapabilirsiniz,boncuk makarnaları boyayıp çubuklara dizebilirsiniz dedi.tabi bunlar doktorun benim kızımı izledikten sonra verdiği öneriler,belki sizin de işinize yarar 🌸