MyEternalLoveNoyann ahkam kesmedim. Neyi ne kadar araştırdığımı nerden biliyorsunuz da benden çok araştırma yaptığınızı iddia ediyorsunuz? Komik olmayın. Çok net bir bilgi var. Yaptığınız şey yanlış. İlk 3 ay çok riskli olduğu için anne ve bebek aynı odada uyumalı.
Ben mükemmel uyuyorum. Çocuğumda dibimde beşiğinde uyuyor. Sabaha kadar da bir kez bile uyanmıyor her şey çok yolunda.
Her zaman her şey başımıza gelebilir ama biz tedbir alarak kötü ihtimalleri azaltabiliriz. Söyledğim şey bu. Bir doktorun, yenidoğan bir bebeğin annesinden ayrı odada yatmasını onaylayacağına asla inanmıyorum. En azından ilk 3 ay için bu intihar olur. Yenidoğan bebeğini, sırıta sırıta ayrı odada yatırdığını söyleyen birinin vicdanınıda sorgularım. Gerçi sorgulamaya gerek yok. Her şey ortada.