Kiminannesibu Duygusal davranmanız normal. Öte yandan psikolojik olarak çok gerekli bir konu bence. Erken de değil ayrıca. Sizin eşinizle bir özel alanınız var sonuçta ve çocuğun da ayrı kalmaya karşı tolerans geliştirmesi lazım, aynı zamanda sizin özel alanınıza ilişkin farkındalığı da yavaş yavaş gelişecektir bu şekilde. Diğer türlü her iki alan da zarar görüyor.