Pnrdadas ben neler yaşadım o dönemlerde şimdi 3 buçuk aylığız şükür geçti. Benim sütüm çok tazyikli geliyordu en büyk neden o. Gögsünüze bastrn emzirirken ya da biraz sağın önceden baya faydası oluyor. Bide ben emzirdikten sonra en az bi 20 dk kucağmda dik bi şekilde tuttum hemn yatrmadm. Böle bazen hiç kusmadığı bile oldu. Reflü yastığı alıp kullancaktm bi türlü nasip olmadı ama işe yarıyor diye duydum. Onu da deneyebilirsiniz.