Arkadaşlar merhaba . Philips Avent süt ısıtma Makinesi aldım . Sütü makineye koyduyorım fakat ısındı diye yeşil ışık yanmıyor . Sürekli kırmızı halinde. Her zaman başında bekliyorum süt ısındı mı diye. Acaba ayarımı var yoksa makine öyle mi çalışıyor . Kullananız varsa yardımcı olursanız çok sevinirim.