Merhaba güzel anneler,
3ay 24 günlük bir oğlum var bugüne kadar hiç bir şekilde emzik ve biberon kullanmadı çok denedik ama kabul etmedi sadece memede uyuyor ve memeyi emzik gibi kullanıyor tam ağzından çıktığı an çığlık kıyamet uykusuz geceler🤦🏻♀️🤦🏻♀️😒benimle aynı durumu yaşayan ve çözüm bulan var mı?🙏