Erdemir Kızlar kaç tane aşı vuruluyor 4 ay aşısı sağlıkocağında çok korkuyorum ya hem sağlıkocağı hemde özel aşılar 🤦🏽♀️
Snowglobe Erdemir 2 aşı vuruluyo. 2. Ayda Bi sıkıntı yaşamadıysanız 4 te de yaşamazsınız. Doktor öyle dedi bize.
46Seyma46 Erdemir 2 ay aşısı huysuzluk biraz ateş yapmıştı bizde rota da sıkıntı yaşamadım hiç. 4 aylık aşısında da gitmeden 2 saat öncesinden carpol verdim bir sıkıntı çıkmadı
2cocuklu_anne Erdemir 2 bacağından vuruyorlar canm bende yanlış aşi yapacaklar diye korkuyorum tek korkum o insaAllah öyle bişey yapmazlar
Irmakprensesinannesi Erdemir rotavirus ateş yapmaz ya kolay kolay bizde 2ayda vurulmuştuk yapmadı ateş ama bilmiyrm bebekten bebeğe değişiyor galiba
Poyrazannesi12_ 2 ay aşısı 4 ay aşısı maf etti bizi uykusuz gecelere hello dedik iki yapışımızda da :))
Erdemir 2cocuklu_anne bende öyle düşünüyorum ya valla hani diyorum bu 2 aylık bu aradaa vs diye hatırlatma
2cocuklu_anne Erdemir haberlere çıkmıştı ya 2 aylıkti galiba bebeğe korana aşısı yapmışlar ondan korkuyorum
Irmakprensesinannesi Erdemir himm bizde dün 2 .dozu vurulduk 2 tane devlet aşısı olduk Allah a sukur ateş yada huysuzluk yapmadı bebekten bebeğe değişiyor muhtemelen