Eslem33 Balgamlı öksürüyor zor nefes alıyor durumu çok kötü gece gündüz ağlıyor buhar verdik burnunu serum fizyolojiyle yıkadık ne yaptiysak nefesi açilmadi çok kötü öksürüyor ne emiyo ne mamasını yiyor ne yapmalıyım çok yoruldum.
kahvekolikk Eslem33 hastaneye götür antibiyotik tedavisine ihtiyacı var benim oğlumda bronşit 20 gün oldu tam toparlıyor tekrar oluyor
Ogulcan Eslem33 bence evde tedavi ile daha fazla zaman kaybetmeyin doktora götürün ciğerlerine iner Allah korusun
Minel123 Eslem33 öksürüğünün azalması için ayağının altına sarımsaklı zeytinyağı sürün 2-3 güne azaltıyor internette yazın tarifi cıkar öksürürken bebeğinizin sırtına hafif dokunuşla vurursanız avununuz içiyle balgam atmasına yardımcı olursunuz bize doktorumuz öyle demişti
ysfahmd Eslem33 aynı şikayetle geçen hafta hastanede yattık rsv virüsü var mı diye bakılıyor buda yeni salgınmış rabbim korusun bütün bebeleri
Dideemmsss Tencerede su kaynatın bebeğinizi yüzüstü 3 4 dk yüzüstü o buhara tutun balgamı yumuşar sonra ılık su içirin günde 2 kere 3 gün yapın düzelir inşallah
tugceyildiz Rsv salgını var ona yakalanmış olabilir kolay kolay atlatılmıyor diye biliyorum doktor desteği almanız lazım bence de hastaneye götürün. Dün çocuk doktoru arkadaşımla konuştum onun da 7 aylık bebişi olmuş bronşit. Yatış vermiş çocuğuna.
minabebek Eslem33 hastanede oksijen ve adrenalin ile nefes almasını sağlayabilirler birde cortizon iğne tedavisi genelde bu tip tedavi tipleri işe yarıyor 😒☹️
Lizbon Eslem33 Hastaneye götürün antibiyotik icmeden gecmiyor ve daha da kötü olabilir Allah korusun.