1,5 aydır adet göremedim emzirmiyorumda. Doktor 3 cm kist var dedi tarlusal verdi bunu sabah aksam kullan 10-12 gun icinde adet olursun sonra gel utrasonda bakalim kistine dedi. Ctesi basladim hapa. İlk icisimde kasiklarim bacaklarim cok agridi herslde olcam dedim olmadimz bugun ictim yuzumu ateş bastı basim agridi resmen.
ilaci bitirince hemen adet goruyormuyuz kesin? Hamilede degilim kanda verdim test bile yaptım. Tez zamanda adet olmak istiyorum. Oysa 2 ay boyunca duzenli adet oldum sonra olamadim nasil oluyosa