Mehmetereninannesi Arkadasım 7. Ayında Hatay devlette muayene oluyor . Eğer fiyatlar biraz uygunsa özel e gitmek istiyor Özeller de fiyat ne yakın zamanda doğum yapan yada tanıdığı olan varmı. Normal yada sezeryan ne kadar? Birde hangi ilçe yazarsanız sevinirim
kenankaan Mehmetereninannesi Antakya’da defne hastanesinde sezeryan doğum yaptım 2020 haziranda, 2000 TL idi. Şubatta ikinci doğumum olacak ocakta gidip fiyat soracağım bakalım.
co2041 Mehmetereninannesi kenankaan Eylül’de doğum yaptım Antakya akademi Hastanesi’nde 3100₺. Defne de aynıdır fiyatlar genelde aynı oluyor
ariamom Mehmetereninannesi İskenderun Palmiye Hastanesi’nde doğum yaptım Mayıs 2020 de 3000₺ ödedik. Muayene ücreti de her gittiğimde 125₺ ye yakın ödüyorduk.
Iscan Mehmetereninannesi eylülde yaptım doğum kırıkhanda 2000olması lazım normal sezeryanda 2700demişlerdi
Mehmetereninannesi ariamom canım bende 21 Mayıs’ta Süleyman Aslan da sezeryan oldum 2000₺ ye sen niye fazla ödedn
ariamom Mehmetereninannesi canım bende Akın Karaca da idim. İnsn bilmiyorum ama fatura 2900₺ yakındı.
Ozdesmom 22 Mayıs’ta gelişimde sezeryan oldum 3000 TL ydi epidural istersen +600 TL dediler normal doğum 2800 dü. Şu an muayene ücretleri 165 olmuş muhtemelen doğumda 3200 falan olmuştur en az
Msl- Mehmetereninannesi ekimde mozaik hastanesinde doğum yaptım sezeryan ile 3000 TL idi normal için 2500 demişlerdi
covirgin Mehmetereninannesi 2020 de 2500 e doğum yaptım sezaryan oldu herseyi içindeydi mozaik Hastanesi’nde
Mehmetereninannesi covirgin 2020 mayısta palmiye de sezeryan 2000₺ oldum sizinki o zaman da pahalıymış