Hilalaldemr04 bizde de 3. ayda olmuştu geri atıyordu kendini ağlıyordı. atak dönemlerinde bazı bebeklerde oluyor, gecici bir durum.. ayakta, sallanarak, süpürge calıştırarak, boynuma oyuncak asarak, uykulutken emzirmeye calıştım... en etkilisi uykuluyken ve uykudan uyandığında emzirmek oldu.bir de gecede 2 kere kalkarken bu dönemde 5-6 defa kalkıyordu bu da emmeyi bırakmamasını sağladı. şuan 4,5 aylığız yine atak dönemi ve aynı şeyler🤦🏻♀️alışmaya calışıyoruz işte dünyaya😊