Zhrabrk mom5445 40im ciktiktan sonra duzenli bir sekilde döngüm basladi. Kisiden kisiye degisir emziriyorsaniz eger buda etkili ben emziremedim belkide o yuzden duzenli bi sekilde olmaya basladim
hunilimomm Zhrabrk sezeryanda daha mi erken adet olunuyor ben normal yaptım 8. Ayın sonunda ilk adetimi oldum simdi burda herkes erken yazmış merak ettim bi kuzenim 2 kızına da 5-6 ayın sonunda olmustu
Zhrabrk hunilimomm cevremde sezeryanla dogum yapip gec adet olanda var bence kisiden kisiye degisiyor.
Tuba mom5445 sezeryan ile alakası yokki ne zaman ilk adet görmenin🥰 bazıları kırkı çıkar çıkmaz oluyor bazıları ise 1-2 sene sonra. ben ilkinde 8,5 ay sonra oldum, diğerinde 4,5 ay sonra🌸