Kızlar selam,14 aylık oğlum var.İki hafta önce özel bölgesinde kızarıklık olmaya başladı ilk olarak pişik sandık ama baya kızardı kabarmıştı geçmeyince doktora götürdük mantar dedi kremler verdi ve portakal,kivi,tahin ve sütü düzelene kadar verme dedi.Söylediklerini yaptım baya geçti ama sonra tekrar başladı alerjik bi durum mu bilemiyorum bu durumu yaşayan ve önerisi olan var mı ?