Oğlum 3 aylık çok hassas cildi boynu pişik oluyor yüzü de böyle irmik gibi döküyor pütür pütür kuru cildi kulak arkaları kuruyor kabuk bağlıyor derisi böyle kayış gibi olmuş kulak arkaları sert.. bebe yağı sürdüm kabuklanma gitti ama yüzü kulakları sert derisi aynı durumu yasayan anneler var mı nasıl gectı??