nesekaan 13 aylık olucak nerdeyse ama hala basit seyleri yapmıyor ben mi cok ısrarcıyım bılemedım 🙈 (örn:by by yapmayı ,gel gel hareketi ) gıbı
Asl90 nesekaan acele etmeyin benim oğlum o ayda çok nadir bay bay yapardı o kadar. Özellikle yaptırmaya çalışınca inatla yapmazdı şu an 15 aylık hepsini yapmaya başladı biraz rahat bırakmak en iyisi
Mlkko nesekaan benim oğlum 4 gün sonra 13 aylık oluyor. Bay bay gel gel gıdı gıdı alkış yapıyor yaklaşık 2 aydır. Karşısına geçip siz yapın örnek olun sen de yap demeyin o zaman yapmıyorlar çünkü
yavrukussss nesekaan Kelimesi varmi pekiii bizde bunlar var ama anlamli kelimesi yok 🤷 Birde taklit hic mi yok ve Basit komutlari aliyormu sizinle iletisimi nasil goz temasi varmi adini seslenince bakiyormu bunlar onemli sanirim😍