Voleddurderkum Sacma gelcek ama kaynanam göz damlasi kullandi sorasında ishal oldu sizce olabilir mi yarin dortr aricaz
hunilimomm Voleddurderkum anneme yaz basında tansiyon ilacı başladılar ki o ilacı 5 yıl kullanmıştı çok nadir de olsa alerji yapıyormuş bütün vücudu yandı doktorlar bile hayret etti bu ilaç yapmaz diye ama nadir de olsa yapar demişsiniz yorumlarda olabilir
Voleddurderkum Almi21 ya banada tuhaf geldi pki kaşıntı olurmu birde seyrek yan etkisinde ishal yaziyor
Almi21 Voleddurderkum seyrek yazıyorsa çok olağan dışı yani olcak anlamına gelmez kaşıntı sanmam ne damlası kullandı peki bebeğe
Voleddurderkum Almi21 cnim iyi okumamissin kaynanama dedim bebek degil bende şaşırdim ama kayannam hemen damladan sorna oyle oldum dedi goz damlasi antibiyotikli damla cloxan
Almi21 Voleddurderkum kaynanamı bebeğe kullandı sandım pardon gözde kaşıntı yaptıysa yazıyordur zaten kullanmayn alerjik bir reaksiyon olablr ama ishal olmaz yani denk gelmiştir