2.5 aylık kızım var. Biliyorum diş çıkarma için çok çok erken. Ama bazı bebekler erken çıkarabiliyormuş. Kızım da yanak kulak kasintisi.. Elini yumruk yapip damagini kaşıma.. Her firsatta üst damagina gelecek nesneleri götürme.. İştahı azaldı. Aç olduğu halde biberonu da memeyi de alamıyor. 2 saate yakın ağlıyor. Susturamiyorum. Pamukçuuk da var dilinde.. İlaç kullaniyorum zaman zaman karbonatli su ile siliyorum.. Nedenj nedir bu huzursuzluğun lütfen yardımcı olun😞