Aselduru88 Düdüklüde yapacaksanız haşlamaya gerek yok akşamdan ıslatmak yeterli haşlayanlara da şaşırdım fasulyenın cınsınden heralde. Ben bikac kere düdüklüde haşladım dağıldı hep fasulyeler 😀Islatıyorum sabah normal tencerede kaynatıyorum. 10-15 dk altını kapatıp bırakıyorum soğuyana kadar. Aksam da etını kavurur ılave ederim 10-15 dk daha kaynatırım yumuşacık oluyor hem de dağılmıyor