Feyyyzza Midemde sıkıntı vardı yıllardır.Reflü ilaci verip gönderiyorlardı.18 yaşında ilk endoskopiye girdim haydarpaşada o zaman hiç bayıltma yoktu.Sakinleştirici bile vermiyorlardı kaç sene öncesi şuan 32 yaşındayım.Daha sonra bu ümraniye son durakta ki ümran tıp merkezinde gastroenteroloji bölümünde iyi bir doktor buldum.Oraya gittim orada uyutuyorlar hiçbir şey anlamıyorsun bile.Orada ki doktor safra reflümün olduğunu söyledi yıllardır tanısını koyamadı devlettekiler onunda tanısını koymak zor her doktor anlayamıyor çünkü.Ondan sonra midemle vs ilgili sıkıntı yaşadığımda o doktordan şaşmadım.